Ataşehir Adıgüzel Meslek Yüksekokulu Öğretim Üyesi Personel Alımı İçin Nasıl Başvuru Yapılır?

Ataşehir Adıgüzel Meslek Yüksekokulu Öğretim Üyesi Personel Alımı İçin Nasıl Başvuru Yapılır?

Ataşehir Adıgüzel Meslek Yüksekokulu öğretim üyesi personel alımı yapacak. Hangi kadro için kaç kişi alınacak? Başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Nasıl başvuru yapılır? Ataşehir Adıgüzel MYO'dan alınması gereken belgelere nereden erişim sağlanır?

Ataşehir Adıgüzel Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü tarafından yapılan duyuruya göre, öğretim üyesi, personel alımı yapılacak. Doçent olarak yapılacak olan personel alımı sürecinde gerekli belgeler ve başvuru şartları neler? Nasıl başvuru yapılır?

Ataşehir Adıgüzel Meslek Yüksekokulu Öğretim Üyesi Personel Alımı

Ataşehir Adıgüzel MYO, Tıbbi Hizmetler Ve Teknikler bölümü için 1 adet Doçent alımı yapacak. İşe alınacak olan aday, Optisyenlik programında Profesör olarak görev yapacak. Adayların başvuru yapmak için sağlamaları gereken şartlar arasında, Doçentlik unvanını optik alanında almış olmak, Lazer teknolojileri ve spektroskopisi konusunda çalışmaları bulunmak... ilk sıralarda yer alıyor.

Başvuru için gerekli belgeler şu şekilde:

• Başvuruda bulunan kadroya ait Anabilim dalı ve tüm iletişim bilgilerini buulunduran dilekçe,

• YÖK formatında özgeçmiş,

• Nüfus cüzdanı fotokopisi,

• Son altı ay içerisinde çekilmiş iki adet vesikalık fotoğraf,

• Adli sicil kaydı,

• Erkek adaylar için askerlik durumunu gösterenn belge,

• İkametgah belgesi,

• Kişisel veri kullanımı dilekçesi,

• Lisans, Yüksek Lisans, Doktora ve Doçentlik belgelerinin noter onaylı suretleri (Yurtdışından alınan tüm diplomaların, ilgili makamlarca denkliğinin alınmış olması gerekir.),

• Varsa, Merkezi Yabancı Dil sınav sonucu belgeleri,

• Herhangi bir kamu kuruluşunda çalışılıyorsa, çalışılan kurumdan alınan Hizmet Belgesi,

• T.C. Ataşehir Adıgüzel Meslek Yüksekokulu Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri Yönergesi Öğretim Üyeleri İçin Akademik Değerlendirme Formu (Doldurulmuş olarak),

• Bilimsel çalışma ve yayınları kapsayan altı Takım Dosya.

Ataşehir Adıgüzel Meslek Yüksekokulu Öğretim Üyesi Personel Alımı İçin Nasıl Başvuru Yapılır?

Başvuru için gerekli şartları sağlayan adaylar, yukarıda belirtilen belgeleri, Ataşehir Adıgüzel Meslek Yüksekokulu Genel Müdürlüğü'ne teslim etmelidir.

Adres: Yenişehir Mahallesi Barajyolu Caddesi Çağlayan Sokak No: 18 Ataşehir/İstanbul

Telefon: (0216) 4557770

Gerekli belgeler arasında yer alan başvuru dilekçesi ve Ataşehir Adıgüzel Meslek Yüksekokulu Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri Yönergesi'ne, https://www.adiguzel.edu.tr/yonergeler adresi üzerinden erişim sağlanabilir.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Yorum yazarak topluluk şartlarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Öğretmen MEB İnternet Sitesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.